Îngrijire delicată, viața bună


De câteva săptămâni am primit de la BUZZStore kit-ul Zewa Deluxe despre care pot spune că mi-a confirmat convingerea că e cea mai potrivită hârtie igienică, atât pentru mine cât și pentru familia mea.

Cu siguranța toți am avut momente in care aveam nevoie de un șervețel și neavând în casă sau la îndemâna, am apelat la hârtia igienică. Că am fost răciți, am plans la un film romantic sau pur și simplu am avut nevoie să ne ștergem la gură am folosit hârtia igienică.

Pentru toate aceste momente, exista Zewa Deluxe, hârtia igienică potrivită pentru toată familia, de la mic la mare.

• Este o hârtie igienică fină, în 3 straturi, rezistentă și absorbantă
• Este testată dermatologic și potrivită pentru pielea delicată
• Poți alege dintr-o varietate de produse: hârtie albă sau colorată, fără parfum sau cu parfum delicat.

Hârtia igienică Zewa Deluxe e și prietenoasă cu mediul, deoarece are tubul reciclabil și biodegradabil AquaTube®, făcut din același material ca și hârtia igienică. Produsele Zewa Deluxe au ambalaj reciclabil, cu amprentă de CO₂ redusă.

Aceasta hârtie Igienica, nu numai că e potrivită întregii familii, e prietenoasă cu mediul, se înțelege și cu portofelul nostru, deoarece:

• Hârtie de calitate, rezistentă și absorbantă ✅
• Rolă compactă care durează mai mult🧻
• Gramaj bun per strat ⚖️
• Consumi mai puțin, economisești mai mult 💰

Ce poți să iti dorești mai mult de la o hârtie igienică? – Este perfectă din toate punctele de vedere.

Dacă dorești sa afli mai multe detalii, click aici!

Lasă un comentariu