Muzica pentru suflet


Definitia muzicii, pentru mine, e urmatoarea: Muzica e ceva mirific. Muzica iti poate transmite o gramada de sentimente, de trairi, de amintiri. Muzica poate naste monstrii, dar si ingeri. Muzica e ceva incredibil.

Eu as putea asculta muzica non-stop. Defapt, cam si fac asta. Acasa, in masina, pe strada. Intre a ma uita la TV sau a asculta muzica, mereu aleg muzica. Mereu fredonez o melodie in cap. De ce? Pentru ca anumite melodii ma binedispun, altele ma fac sa imi aduc aminte de diverse momente din viata mea.

Sunt melodii care imi aduc aminte de perioade, de persoane, de locuri. Sunt melodii care imi transmit diferite sentimente de fericire, de tristete, de extaz. Sunt melodii care le ascult cand sunt trista sunt melodii care le ascult cand sunt fericita. Exista o melodie pentru fiecare moment al vietii omului.

Sunt melodii care imi aduc aminte de prietenii prierdute, de iubiri trecute, de locuri vizitate, de drumuri strabatute, de momente fericite, de intalniri fericite, de iubitul meu, de prietenii mei, de familia mea.

Fiecare om are o melodie „a lui” sa zic asa. O melodie care il reprezinta. O melodie care i se potriveste. O melodie care il intareste sau il darama psihic.

Cu toate ca muzica e ceva incredibil, conteaza si sunetul si calitatea acestuia. Oamenii trebuie sa poata auzi muzica preferata la boxe de calitate, la boxe care redau sunetul clar, la boxe precum Edifire.

Pentru cei care nu au auzit de boxele Edifire, va pot spune ca acestea au fost construite de oameni cu experienta pentru oameni pasionati de muzica, pentru oameni care iubesc muzica. Cu un design incredibil care se potriveste oricarui locuinte si cu o eleganta aparte.

 

Boxele Edifire te fac ca muzica ascultata sa nu iti intre doar in cap, ci si in suflet, deoarece cei care au facut aceste boxe, oameni experimentati au stiut ca muzica nu se asculta, au stiut ca muzica se simte.

Asa si este! Muzica se simte!

Pentru pasionatii de muzica, Edifire ofera posibilitatea de a regla chiar tu basul, inaltele si mediile atat direct de la boxa insine, cat si prin ajutorul telecomenzii, avand cate 3 cai pe fiecare boxa (satelit), bas de 6.5″(178mm) de 2x40W, medii de 4″(116mm)2x14W si inalte de 19mm 2x14W, iar pentru eleganta, cutia boxei este alcatuita in totalitate din lemn MDF.

Ceea ce mi s-a parut mie cel mai „misto” este ca aceste boxe sunt de 136 watt, si ca poti sa iti conectezi telefonul sau Smart-TV-ul direct prin Bluetooth, fara a mai avea nevoie de cabluri, dar daca nu ai Smart-TV ai si alte obtiuni de a conecta boxele la TV, precum RCA, Optical, Coaxial.

Daca iti doresti sa achizitionezi acest gen de boxe, nu vei fi dezamagit. Nu ezita sa asculti muzica ta preferata, muzica care iti ofera sentimente de mult uitate sau neintalnite, care iti ofera trairi incredibile si iti aduce aminte de momente care credeai ca le-ai uitat. Nu ezita sa asculti ceea ce iti place la boxe profesioniste.

Kisses,

Camii M.

 

Articol pentru SuperBlog 2017

 

 

Lasă un comentariu